Nytt och fint

I söndags var jag och Disa i Kista och träffade Malin. Marika kom förbi också. Vi gick förbi arken så Marika kunde klippa hennes klor. =) Så fastande jag vid halsbanden som vanligt =) Kom därifrån med ett hurtta lifeguard halsband med matchande koppel =) hihi. Superfint! Funkar inte att lägga upp bild. Kommer senare när jag fattat hur man gör =)

Idag beställde jag massa böcker till skolan. Fått tag på 9 av dom 12 som behövs. En ska jag till apoteket och köpa och två stycken var tillfälligt slut på adlibris. Får hålla koll och beställa dom när dom kommer in.

Idag ska Disa till Rickard. Vara hos honom hela helgen. Var länge sen hon var där nu. Varit lite knas med schema sen han bytte jobb. Blivit så att vi jobbar samma helger och lediga samma. Och sist vi var lediga skulle vi till viksberg och fira pappas födelsedag med tjocka släkten så då fick hon följa med oss dit istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0