Förändring

Det var verkligen evigheter sen jag skrev något här. Det har hänt väldigt mycket sen sist.

Jag och djuren bor nu i fagersjö tillsammans med Mathias. Rickard och jag har delad vårdnad om Disa. Hon kommer bo med mig för det mesta och vara hos honom när han har ledig helg och någon gång ibland i veckorna. Har funkat bra hittills.

Det blev ingen valp. Får ta det senare i livet när allt fixat till sig lite mera. Vill verkligen ha en liten skrutt.

Jag har anmält mig till instruktörutbildningen nu. Börjar i november. Ska börja köpa upp mig på alla böcker så jag har det klart. Ska bli super kul =)

Mamma och pappa har köpt hus. I viksberg. Där spenderade vi några helger i sommras. Skönt för Disa att få springa runt och leka på tomten. Planen är att dom ska flytta dit efter att Nea tagit studenten.

Kaninerna har blivit utekaniner och bor nu på balkongen. Jag tyckte det var lite jobbigt i början men efter att sett hur glada dom är där ute känns det mycket bättre.

Ska bli bättre på att uppdatera bloggen så det inte går ett halvår mellan gångerna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0