På bättringsväg

Nu är det några dagar sen Disa fick komma hem från veterinären. Vi ger henne specialfodret fortfarande men slutade med geggan efter några dagar. Men igårkväll började hon vara knas i magen igen så det var bara att börja igen. Varför kan det inte bara bli bra för?! 

På söndag är både jag och Rickard lediga. Vi ska hitta på en massa skojj. En sväng till xlzoo i barkaby och titta på en massa roliga saker. =) På kvällen tror jag att det blir bowling. Skojj skojj. =) 

Nu har jag bara 5 dagar kvar att jobba. Har en lista i mitt i huvud med saker som jag ska fixa ordning på hemma. Kanske skulle ta och skriva ner den så jag inte glömmer nått. Skulle ju vara katastrof. Hahaha. Ska bli så kul och fint. =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0