Ny vän

I torsdags kom Charlotte och Malte förbi. Inte träffat henne på evigheter. Sen högstadiet skulle jag tro. Vi pratade om att ses när hon köpte Malte och han fyllde ett för ett tag sen, så så bra har det gått för oss =)

Men i torsdags blev det till sist av. Dom kom hit och vi gick ut i skogen. Efter att kommit in en bit halkar jag omkull rakt på rygg. Kunde inte resa mig för att jag skrattade så mycket.

Vi provade en ny väg som jag hade för mig att jag gått en gång förut. Men när vi gått ett tag insåg jag att jag måste tänkt fel för vi kom inte ut som jag trott. Efter ett tag ringde Rickard och fick då reda på att vi varit ute i 45 min redan. Oups =) Men det var så härligt väder och vi pratade en massa så det kändes inte. Vi kom in ungefär 2 timmar efter att vi började gå. Dom följde med in och tittade hur vi bor och så fick dom busa lite mera.
















Imorgon ska vi träffa Marika och Mort. Ska ta en sväng till rastgården i Vitabergsparken. Den är så bra för att det är stor och fin och så brukar det vara ganska många hundar där. Dom andra vi varit i är vi typ ensamma och det är lite tråkigt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0