Kiss och Kex

Igår när vi skulle gå och lägga oss tog vi in Disas dyna till sovrummet så hon skulle ligga på den. Vi la oss ner och släckte lampan sen började hon steppa runt. Sa åt henne att gå och lägga sig igen. Hon la sig och sen började hon steppa runt igen. Efter ett tag tände vi igen och såg då att hon protestkissat på dynan. Blir så irriterad när hon gör så. Tror hon att hon ska få komma upp i sängen bara för att hon kissar ner sina grejjer? Inte det inte, hon fick ligga på dynan från hennes andra korg. =) Hon hoppar ändå upp under natten, men skönt att somna när hon inte ligger tvärs över en. 

Idag jobbar Rickard lång så det är bara jag och Disa hemma hela dagen. Vi har tagit det lugnt och slappat en del. Vi tog en långis i skogen medan det var ljust ute. Hon var superduktig. Drog ingenting och struntade i massa bajsar. =) Sen fick jag ett ryck och var superduktig. =) Städade köket och rensade massa saker och så bakade jag kex till Disa. Jag har köpt både ost och chokladmix. Gjorde osten idag. Det stank ost i hela lägenheten när dom var i ugnen. USCH! Så vet jag inte om jag gjorde nått fel, dom ser väldigt torra ut... Kanske ska se ut så. Men dom lär nog gå ner ändå. Disa ska få provsmaka när hon får äta annat om några dagar. =)














Kommentarer
Postat av: Tez

Får hon ligga i sängen lr inte? kissa i protest, irritation. Tydligare ledarskap? OBS, detta är ingen kritik bara en frågeställning.

2011-03-14 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0