Januari

Nu har det snart gått 10 dagar på det nya året och det har varit en bra start. Tagit tag i saker som jag egentligen borde gjort för år sen. Men bättre sent än aldrig =) Det blir nog bra till slut. Bara kämpa vidare =)

I helgen har Disa varit hos Marika när jag jobbat. Hon och Mort har busat runt. Skönt att dom funkar så bra ihop.

Idag var vi ute en långis i skogen. Tog lite fina bilder på Disa. Har tagit väldigt lite bilder under vintern. Har aldrig varit sol och inge kul att ta om det är snöstorm och mörkt ute. När vi kom hem la jag och Disa oss i soffan och vilade lite. =) Myys.

Idag kom hennes halsband som jag beställt. Det passade perfekt. Var lite rädd att det skulle vara för stort, men det var det inte. Tack vare Marika som mätte så bra =) Så nu vet jag hur bra det blev, så då kan jag beställa fler =D. Vill göra ett med reflex. Och sen ett i skinimitation.

Längtar till lördag. Då ska vi åka med Marika till landet. Ska bli så skönt!! Varm choklad och bullar. Mums =)


















Vi har börjat smörja Disas tassar med en salva som förhoppningsvis ska få bort hennes svamp. Det ska tydligen vara en mirakelsalva så jag hoppas den funkar på henne också. Inget annat vi provat har hjälpt. Vi började i torsdagskväll och så smörjer vi tre gånger om dagen. Det har minskat lite. Inte alls lika rött, så hoppas allt försvinner. Trampdynorna har blivit mjuka och mysiga också. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0