Helg, underbara helg!

Ledig helg tillsammans med Rickard. Ska bli härligt! Men som vanligt blir det inte lugnt och skönt för vi är fullbokade. (Men med kul saker) Imorgon åker vi med Marika och Mort till landet och sen blir det middag på Lidingö. Söndagen kommer spenderas på Ikea. Äntligen få göra om i vardagsrummet =) Och idag hämtade jag paketet från Coozie som äntligen har kommit. Kommer bli så fint när allt är klart!

Igår och idag har Disa varit hos Marika för Rickard var tvungen att jobba. Igår bar jag ut henne från sovrummet och satte ner henne i hallen. Satte på henne täcket och när jag vänder mig om för att ta min jacka hör jag hur hon går in i sovrummet igen. Hon var inte pigg på att gå ut hon inte. Men vem är egentligen det kl 5 på morgonen?! Men väl på väg gick det superbra. Hon låg och sov hela vägen. Efter jobbet åt jag middag med Marika och sen var hon och jag på bio. Såg Narnia. Grymt bra! Efter det hämtade jag grisen och vi åkte hem. Båda däckade direkt när vi kom hem.

Imorse bar jag ut henne till hallen och hon vaknade inte ens. Satte ner henne på golvet och hon föll ihop, för hon vaknade inte ens då. Till slut vaknade hon till och vi kunde gå. Direkt efter jobbet åkte vi hem. Hon satt i mitt knä på väg till T-centralen och somnade. Det var väldigt tungt när hon var helt avslappnad och bara hängde =). Nu ska hon få sova resten av dagen. Lilla skrutten. Tror jag ska lägga mig en stund också så jag kan vara vaken när Rickard kommer hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0