Middag i Tallkrogen

Nu är Disa och jag hemma hos mamma och pappa i Tallkrogen. Vi ska äta middag och titta på melodifestivalen.

Precis innan vi åkte hemmifrån spydde Disa. Två gånger. Usch! Hon har nog fått i sig lite för mycket av gossekrokodilen. Den ska slängas ikväll när vi kommer hem.

Annars är hon lika jobbig som vanligt. Förstår inte hur man ska göra för att få kontakt med henne. Spelar ingen roll hur man gör. Och så säger folk att man ska öva på kontakt när hon är såhär. Lätt att göra om det absolut inte funkar. Våra promenader just nu är en ständig jakt på bajs. Vem ska hinna först? Jag så jag hinner stoppa henne, eller hon så hon hinner äta innan jag reagerar? Orkar inte! Funderar på att ta några privatkurser ett par gånger så man kan få hjälp och tips om vad man kan göra för att komma ur det här.

Imorgon är Rickard ledig också. Kul. Var ett tag sen vi hade en ledig dag tillsammans. Hoppas det är fint väder så vi kan vara ute i skogen en massa. =)

Igår ögonlystes Cazy. Hon var Ua så hon ska paras på torsdag. Spännande =) Hoppas allt går bra och det blir nått. Pirrigt =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0