Hatar skidåkare!

Idag när jag kom hem från jobbet tog jag en sväng med Disa som vanligt. Men för ovanlighetskull var hon super duktig. Drog inget i kopplet och lyssnade på mig. Så jag bestämde mig för att trotsa mörkret och våga gå i skogen. Och där gick vi när vi helt plötsligt hör värsta ljudet bakom oss. Vänder mig om väldigt snabbt och ser en galen skidåkare komma farande. Under tiden skriker han åt mig att inte gå i skidspåren och jag skriker tillbaka att jag inte gjorde det. Resten avslutade jag i mitt huvud. DOM ÄGER INTE SKOGEN!

Jag hade glömt bort dom den korta stunden snön var borta, men nu är det bara att inse att vi får hålla oss därifrån ett tag igen. Vill ha vår nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0