Hagaparken

Idag var jag och Marika i hagaparken och promenerade med voffsingarna. Det var superfint väder. Solen sken och inte ett moln. Och för en gång skull blåste det inte heller =) Marika hade köpt med fika så efter typ 10 minuter var det fikadags =) Vi satte oss på en bänk och myste i solen. Mort stog bredvid och pep och Disa hittade en kotte hon lekte med. Söta små vovvar =)

Det var en liten utmaning. Disa drog och drog. Hon var glad över att få träffa Mort. Så var det mycket människor, många andra hundar och mycket nya lukter. Jag kämpade med att hålla mig lugn och inte börja bråka med henne. Det gick ovanligt bra. Till slut lugnade hon ner sig, men då var jag så trött att vi vände hemmåt =)

När vi kom hem däckade vi båda två på soffan. Det var en härlig dag. =) Hoppas på fler sånna.

Imorgon ska Disa till Marika när jag jobbar. Hon ska sova där, första gången =) På tisdag ska dom ut till gården. Mysigt.































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0