Fina snö

Igår sa jag upp mig från jobbet. Så om en månad börjar mitt liv. =) Kommer ha så mycket tid. Nästan för mycket tid. =) Jag ska göra så mycket roliga saker. Disa och kaninerna ska få så mycket tid. Så ska jag börja träna igen. Och få ordning på lägenheten. Ta tag i körkortet igen. Såååå skönt!!

Idag var jag ute i skogen med Disa. Jag hade lina på henne så hon skulle få springa fritt men jag skulle slippa massa griniga människor när hon är lös. Det gick väldigt bra. Hon lyssnade väldigt bra och tänkte inte alls på linan som hängde runt henne. Jag vet inte om det är en tillfällighet (det är det säkert) men dom senaste dagarna har hon inte ätit så mycket bajs. Hon bryr sig nästan inte alls.

Mitt i skogen satte jag mig ner mitt på stigen och tittade runt i skogen. Det var så fint med alla stora snöflingor som dalade ner lungt och fint. Disa kom och satte sig bredvid mig en stund men sen tröttnade hon och lekte runt medan jag satt kvar ett tag till. =) Hade velat ha med kameran då. Skulle fått så fina bilder. Hoppas på fint väder på tisdag när jag är ledig igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0