Vilse

Idag var jag och Disa ute i skogen. Jag tänkte att vi skulle gå den där vägen som jag och Charlotte gick. Jag och Rickard har gått den några gånger efter det också. Den är så bra för det är inte så mycket folk som går den. Ligger inte så mycket bajs överallt så man behöver inte ha sån koll på henne hela tiden. Men efter 45 minuter inser jag att jag inte har någon aning om var vi är. Måste svängt fel på någon av alla stigar som går huller om buller. När vi till slut kommer ut så är det en stor väg som jag inte känner igen. Går fram till en busshållplats för att se var jag är. Det fanns inte ens en tidtabell på den. =) Men då såg jag att det var vägen som går till Hellasgården som vi var på. Fast väldigt långt bort. När vi till slut kom hem hade vi varit ute i över 1,5 timme. Väldigt skönt efteråt. Disa har varit väldigt trött och sovit resten av dagen. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0