Fagersjö

Igår kom mamma och pappa förbi mig på jobbet. Började prata om att grilla på kvällen. Så efter att Disa och Rickard mött mig när jag slutat åkte vi till Tallkrogen. Vi gjorde egna hamburgare. Lite trixigt men det blev supergott =) Disa hittade en pinne som hon sprang runt och lekte med hela tiden. Vi åkte hem tidigt för jag var så trött.














Idag åkte jag och Rickard en sväng till stan. Jag skulle kolla om skorna jag ville ha hade kommit in. Det hade dom, men såklart satt dom inge bra... =(

När jag kom hem åkte jag och Disa till Farsta. Gick in på djuraffären och kollade vad en ny bur till kaninerna skulle kosta. Väldigt mycket! Får nog leta vidare efter en begagnad istället. Mathias skulle komma och hämta oss kl 16, men vi var lite tidiga så vi satte oss i solen utanför och väntade. Superskönt! Anders som jobbar där inne kom förbi och skulle hälsa på Disa. Hon fick värsta knäppen och blev jätterädd. Sen kom han ut igen och hade godis med sig. Hon åt upp godiset och sen sprang hon igen.









När Mathias kom åkte vi till Fagersjö. Tog en promenad runt sjön. Kändes lite knasigt att gå runt där jag inte gått på väldigt länge men där jag gått mycket förut. Det var trevligt och superfint med alla blommor som kommit fram. Och jag lyckades få färg i ansiktet. Helt röd. =)
 
När vi gått klart körde han hem oss. Disa har legat helt däckad sen dess. Hon ska få hoppa in i duschen sen ikväll. Super smutsig. Kladd över hela kroppen. Inte så fräscht. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0