Snöööö

Lite sent, snön har ju redan hunnit försvinna, men ändå =) Disa var super glad över den snön som kom. Hon hoppade och studsade som en tok. Så härligt att se hennes lycka. Får mig att må bra =)

Vi var ute en sväng på ängen i skogen och tog lite fina bilder.













Jag har så dåligt samvete. Har varit så mycket jobbet på senaste. Haft så mycket att förbereda för kursen som jag går just nu. Och det har Disa blivit lidande för. Rickard har fått vara med henne själv och Nea har varit här mycket. Tycker det är superjobbigt! Får göra det bästa av dagarna när vi ses. Igår var Marika och Mort här. Vi var ute och gick i skogen i två och en halv timme. Super skönt. Disa var jätteduktigt under hela promenaden. Hon gick fint i kopplet även fast Mort var med och hon lyssnade på all inkallning förutom en av gångerna. Sååå duktig =) Hon var helt slut när vi kom in och sov resten av dagen.









Imorgon börjar vi kontakt och lydnad 2 =) Ska bli kul. Den är i 6 veckor. Så nu blir det hårdträning igen. Lära oss en massa nya saker. Marika ska lära mig hur en klicker fungerar och hur man använder den så ska vi börja öva konster. =) Mort är superduktig. Vill att Disa ska kunna massa roliga grejjer också. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0