Grillkväll i garaget

Nu får jag ta och skärpa mig. Är riktigt dålig på att uppdatera här. Men det har inte hänt så jättemycket. Känns värdelöst att skriva bara för att.

I fredags tog jag och Disa en promenad ner till garaget för att grilla med familjen. Det tog oss 55 minuter men då hade vi gått väldigt fort. Power walk =) Hade hoppats att hon skulle vara lite trött och lugn när vi kom fram. Men hon var så nyfiken på allt nytt att hon sprang runt och nosade och tittade på allt. Kvällen var trevlig men väldigt kall. =) Bilder kommer inom kort.

Idag var det valpkurs igen. Vi tränade på att inte springa fram till andra hundar/människor. Hon ska sätta sig med ryggen emot och titta åt ett annat håll innan. Det var väldigt svårt och kommer krävas MYCKET träning. Både hon och jag var helt slut när vi gick därifrån. Det tog verkligen på krafterna att kämpa med henne. Det sköna med den här övningen är att man kan vara inne och träna på den =) När ska det blir varmt egentligen? Nu är jag  trött på den här kylan! 

Imorgon är jag och Rickard lediga tillsammans. Undra vad vi ska hitta på då. Om det är sol vill jag gå en promenad vid skanstull längs med vattnet. Väldigt härlig väg att gå. =) 


Kommentarer
Postat av: Neah.

Det var inte så kallt.. =)

2010-03-09 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0