Så typiskt...

Igår var sista dagen som Disa åt medicin för sitt ben. Allt var bra och vi ringde veterinären och sa att det var bra. Men ikväll när jag varit och hämtat henne hos Sara så börjar hon hoppa fram på tre ben igen. Varför? Jag förstår inte vad det är för fel. Veterinären hittar inget heller.

Sara sa att allt gått bra idag i alla fall. Skönt. Disa är helt slut nu. Kan man ju förstå. Hemma hos en ny människa och träffat en ny hund och allt sånt. Hon hoppade upp och somnade i soffan direkt när vi kom hem.

Rickard vägde henne idag. Oj vad hon växer fast jag inte ser det. Hon väger 13,5kg nu. Stora tjejen =)

Jag var förbi djuraffären idag. Dom sålde pinnar från äppelträd. Var bara tvungen att köpa och prova att ge kaninerna. Dom fick varsin när jag kom hem och det var riktigt populärt =) Kul grejj om man inte har något bra träd i närheten. =)


Kommentarer
Postat av: Linneah.

Se nu till att Disa kryar på sig tills Lördag då jag, Wilda å Nea kommer. :)

2010-01-27 @ 11:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0