Lite allt möjligt

Nu är jag här igen. Får se om det tar två veckor innan nästa gång eller om jag lyckas uppdatera sidan och alla(?) läsare om vad som händer i Disas liv oftare =)

Vad har hänt sen sist då? Hon blev inte bättre i benet efter all vila och medicin så i torsdags åkte Rickard tillbaka till veterinären med henne så fick dom röntga henne. Dom hittar fortfarande inget fel utan tror att det kan vara växtvärk. Vi skulle fortsätta med medicin i 10 dagar till men hon behövde inte vila lika mycket, utan får ta lite längre promenader. Nu har det gått några dagar och hon är nästan helt bra nu. Hon haltar bara lite ibland när hon har sovit länge.

Den 7e februari börjar Disa och jag på valpkurs. Lite sent men nu ska vi sätta fart. Kan ju inte vara "sämst" av alla syskonen på träffen senare i vår/sommar. =) Sen börjar det bli väldigt jobbigt. Hoppas att det går bra och är super kul =) Har hittat flera andra kurser som jag vill gå efter den här =)

Dagmatten (Sara) som vi skulle träffa senast jag skrev verkar jättebra. Vi skulle börja ha Disa hos henne den här veckan för att det var korta stunder då bara, men eftersom jag varit sjuk har hon fått vara hemma med mig istället. Får börja nästa vecka istället. Det går nog super bra.

I fredags var mormor och Peter och avlivade Ampus. =( Han var så gammal och sjuk nu så det var bäst för honom. Men det är ändå tråkigt. Disa får ta och åka dit då och då för att leka med Zenta. Hon måste känna sig väldigt ensam nu när han är borta.

Och så har jag äntligen fixat alla foton från bland annat julafton.












































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0