6 månader!

Igår var jag och Rickard ute och åt middag och sen var vi på bio. Nea och Linnea var här och passade Disa. Dom hade med Wilda. Det var trevligt. Wilda satte Disa på plats några gånger men det var nog bara bra för efter ett tag blev det lugnare. Disa kunde lägga sig i soffan bredvid Wilda utan att vilja leka. Imorse när jag vaknade märkte jag att det låg två hundar under mitt täcke. Då har båda hoppat upp under natten och krypit under utan att jag märkt något. =)









Idag blir Disa 6 månader och vi träffade vi Kasper och Bazooka. Det är första gången vi träffar Bazooka. Disa är jätteliten om man jämför med dom. Men det är väl det att dom är hanar. Dom har mycket bredare huvud och är mycket högre. Super fina! Vill att Disa ska växa på sig på bredden nu också =) Vi gick till ängen här i närheten så dom fick springa fritt och leka. Men när alla tappat känseln i fötterna vände vi hemmåt. Var ute i 1,5 timme ungefär. Jättekul. Ser fram emot nästa gång. Hoppas bara att det är varmare ute så man inte fryser ihjäl.

Ser verkligen fram emot att börja kursen på söndag. Det var väldigt stor skillnad i lydnad på dom. Kasper går lydnad 1 nu och Bazooka är inne på lydnad 2. Men jag tycker att Disa är duktig för att inte gått någon kurs alls. Men ska bli skönt när vi kommer igång och kan träna mer. Mitt schema för februari är jättebra så vi har hela kvällarna på oss Disa och jag.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0