December! =)

Och så var det december igen. Och en massa snö =) Synd bara att det blåser så mycket så man fryser ihjäl...

I söndags var Disa hos Marika och Mort medan jag jobbade. Efter att jag slutat gick jag dit och vi hade lite adventsmys. Drack glögg och åt pepparkakor och lussebullar =) GOTT! Hon visade hur man använder klicker. Antingen gör jag fel eller så är Disa helt blåst för inte funkar det inte... =/

I tisdags var vi på kurs igen. Vi började med att ställa oss i ring och så skulle vi gå slalom runt den. Första gången gick inge bra, så mycket att nosa på på marken, men det andra varvet gick riktigt bra. Sen körde vi sitt stanna kvar. Hundarna satt i ring och vi gick in till mitten. Sen gick kursledaren runt ringen mellan oss och hundarna. Det gick super bra. Disa satt och stirrade på mig hela tiden. Hon ville bara få resa sig upp igen. =) Efter det ställde vi oss på två rader. Vi skulle gå i mitten med hunden vid sidan utan att hålla i kopplet. Det var inga problem. Sånt över vi på hela tiden, när vi får möten i skogen och så. Sen gick vi in och hade resten av tiden inne. Skönt med lite värme =)

Nu i december kommer Disa vara en del hos mormor. Rickard jobbar supermycket nu under julbordet. Hoppas det blir bättre i januari... 



 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0