Vår, härliga vår!

Det är så skönt att solen börjar komma fram och det börjar torka ute. Det är bara väldigt synd att det inte verkar gälla när jag är ledig. =) Idag var det helt ok i och för sig. Men det var ganska kallt när solen försvann bakom något moln.

När vi vaknade tog vi en härlig promenad på ängen så Disa fick springa av sig lite. Sen åkte Rickard och jobbade och då åkte Disa och jag till Tallkrogen och hämtade Wilda. Hon ska vara hos oss i helgen. Mamma och Tez satt ute på gården när vi kom så jag satte mig hos dom någon timme.

Elin var här och åt middag ikväll. Det var väldigt trevligt. Inte sett henne på evigheter. Trevligt med en pratstund.

Nu ligger båda hundarna helt utslagna här brevid mig. Disa ligger och förpestar luften som vanligt. =) Någon som har en gasmask över som man kan få låna så man kan överleva det här? =)





Psykokatten som anföll oss





Disa med lilla pinnen









Kommentarer
Postat av: Tez

Vem är Tezz?? Flin.

2010-04-23 @ 22:02:33
Postat av: Angelica

PINNE!? Det där e ju ett träd haha!

2010-06-02 @ 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0