Regn Regn Regn =(

Har varit ledig och med Disa hela dagen. Tyvär har jag inte mått på topp och varit däckad nästan hela dagen. Sen är ju vädret helt värdelöst. Har regnat varje dag nu sen hon kom till oss. Men vi trotsade det och tog en ganska lång promenad i skogen. Det var väldigt mörkt så jag tyckte att det var lite läskigt, men Disa tyckte att det var super skoj. Hon sprang och hoppade runt som en galning så då får man väl stå ut med mörkret =)

Jag är ledig igen på fredag och då hoppas jag på uppehåll och att min huvudvärk och halsont försvunnit så jag är ett roligare sällskap än idag.


Kommentarer
Postat av: Danne

hej hej .. kanon kul med hund =) nu e man ju tvungen att åka ner o titta till hur ni har de o hur vovven e =) hoppas ni har de bra ..



Kramar från Ludvika

2009-11-18 @ 22:52:38
URL: http://turbodrifters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0