Julafton

Disa ligger helt utslagen här bredvid mig. Hon har haft två väldigt spännande dagar nu. Det började igår med att vi åkte hem till mamma och pappa. Jag lämnade henne med mamma medan jag och pappa åkte och handlade julmat. Sen var vi där resten av kvällen och spelade den obligatoriska bingolotton. Vi har gjort det dom senaste åren. Väldigt trevligt men igår slutade kvällen utan någon vinst.

Imorse åkte vi till Lidingö och åt lunch hos Rickards föräldrar. När vi ätit färdigt åkte vi taxi till Tallkrogen och hem till mina föräldrar. Där väntade Kalle och paketöppning. Även Disa fick paket. Fick hjälpa henne lite att öppna dom men till slut gick det. =) Lite senare kom Tez förbi med sin dotter Elvira och Wilda. Har inte träffat Wilda sen i somras. Har saknat henne massor. Kul att träffa henne igen.

När vi kände att vi var färdiga åkte vi hem igen och firade våran egen jul. Öppnade våra klappar och åt lite igen =) Sen blev det slötittande på tv. Imorgon är det dags för jobb igen. Tyvärr. Men jag börjar i alla fall 17 så det är skönt. 

Ska titta igenom om det blev några bra bilder från idag. I så fall lägger jag upp dom lite senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0