Det är min flicka det =)

Kom precis hem efter att hämtat Disa hos mormor och Peter. På tunnelbanan sitter en jätte full kille. Han var helt sönder och sydd i huvudet och grejjer. Och så stank han jätte mycket alkohol. Efter ett tag börjar han prata med mig och flyttar sig till samma fyra som vi sitter vid. Disa sitter på sätet bredvid mig så jag drar henne närmare mig. Och då sträcker han sig mot henne för att klappa. Då trycker hon sig mot mig och tittar på honom. Och när han efter ett tag börjar bli för närgången börjar hon morra mot honom. Jag tycker att det var underbart att hon skyddade mig. =) Han backade lite då men började svamla om att jag skyddade henne för mycket och bla bla bla. Men jag ville inte att han skulle röra henne. Det satt en tjej i fyran bredvid som hjälpte mig. Vi flyttade till en annan plats tillsammans och så pratade vi tills det var dags att gå av. Hon var väldigt trevlig och det var skönt att bli "räddad". Finns för lite sånt folk.

Nu har frosten kommit =) Ska ta några fina utebilder på Disa och frosten. Det är så fint när det glittrar och solen ligger på i hennes päls. Får se när dom kommer, men lägger upp dom direkt då. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0